Skip to content

Grupo de Investigación DEAP&NT

Universidad de La Laguna

Skip to content
  • Home
  • Principales Proyectos de Investigación
    • HATLE
    • TRAZO
    • Dipelec
    • Sicole-R
    • Programa Letra
    • Tradislexia
    • BM-Proma
    • Programa Primate
    • EGWA
    • BEDA
    • TDAH: Prevalencia y Evaluación de las Funciones Ejecutivas
  • Publicaciones
    • Libros
    • Artículos
    • Capítulos
  • Tesis Doctorales
  • Media
    • Press
    • Video
    • Radio
  • El Equipo
  • Contacto
  • English
  • Español
Grupo de Investigación DEAP&NT > Publicaciones > Artículos > An Analysis of the Reading Errors of Normal Readers and Reading Disabled Children in Spanish.

An Analysis of the Reading Errors of Normal Readers and Reading Disabled Children in Spanish.

Published on January 10, 1999September 7, 2015 by ejimenez

Autores: Rodrigo, M., y Jiménez, J.E. (1999)
Título: An Analysis of the Reading Errors of Normal Readers and Reading Disabled Children in Spanish.
Ref.Revista: Journal of Research on Reading, 22, 2, 180-197.
CLAVE: A.
An Analysis of the Reading Errors of Normal Readers and Reading Disabled Children in Spanish.

Copyright © 2023 Universidad de La Laguna. All rights reserved.