Skip to content

Grupo de Investigación DEAP&NT

Universidad de La Laguna

Skip to content
  • Home
  • Principales Proyectos de Investigación
    • HATLE
    • TRAZO
    • Dipelec
    • Sicole-R
    • Programa Letra
    • Tradislexia
    • BM-Proma
    • Programa Primate
    • EGWA
    • BEDA
    • TDAH: Prevalencia y Evaluación de las Funciones Ejecutivas
  • Publicaciones
    • Libros
    • Artículos
    • Capítulos
  • Tesis Doctorales
  • Media
    • Press
    • Video
    • Radio
  • El Equipo
  • Contacto
  • English
  • Español
Grupo de Investigación DEAP&NT > Publicaciones > Artículos > Do Spanish children use the syllable in visual word recognition when they are learning to read?

Do Spanish children use the syllable in visual word recognition when they are learning to read?

Published on January 3, 2010September 2, 2015 by ejimenez

Autores: Jiménez, J.E. García, E., O’Shanahan, I., & Rojas, E. (2010)
Título: Do Spanish children use the syllable in visual word recognition when they are learning to read?
Ref.Revista: The Spanish Journal of Psychology, 13, 63-74.
CLAVE: A.
Do Spanish Children Use de Syllable in Visual Word Recognition in Learning to Read

Copyright © 2023 Universidad de La Laguna. All rights reserved.